Sunday, June 8, 2008

DETIKNYA HAMPIR TIBA.

Setelah 6 bulan berada dimesir kini tiba masanya aku kembali kepangkuan keluarga & isteri tercinta..alhamdullilah..tinggal 1 jer xzam aku.insyalah 23.11.08 ni tepat jam 4.50 pagi aku akn bertolak ke Malaysia tanahair terchinta..hehe..erm,,sbnranya bosan gak ar malam ni x der nk wat kje ape2,ades..nk apal quran x masuk2,blur kot otak aku mlm ni..(padahal lapa) seb bek si bo paul masak mee grg kat dapur!that i like!!yeha!!haha..musim panas adalh paling panas aku rs thn ni..x macam thn sebelum ni..waduh..kipas ni klu ader power sampai lapan mau aku tekan sampai lapan..uhuuhuh.erm..EURO tgh berlangsung skrg..x sangka tul..x pasal2 hari pertama aku ranking tmpt pertama..hehhehe..x pasal2 menjadi lak pemain2 aku kali nih.hahaa..tapi ari ni jatuh ketempat ketiga lak.ades..jatuh ranking lak..waduh..

Sok lusa da bleh cari barang nk blik mesia...erm,bayo utang,beli e2 ini..mcm2 kehe nk kn buek bl da kt cairo nih...erm...nway,x sabar2 sbnrnyer nk blik mesia,nk truskan kehidupan yg tertgguh ari 2.ape2hal aku doa sangat2..aku dan kwan2 sme najah sme.amin yarabb!nway.mee grg da siap!away dl.aiyak!!babai!challo!!!!

No comments: