Friday, June 19, 2009

utlah di malaysia

pic waterfall kota tinggi..ms hari kuarge..

pic ngan kawan2 mase kat egypt..aku kelihatan kurus kan...hehehehe..





Alhamdulilah dan salam sejahtera ketas nabi junjungan Muhammad s.a.w..Erm...agak lama menyepi dalam tulisan blog nih..so far..bersyukur ader ruang umtuk aku terus menulis..erm..kali ni aku nk citer cuti aku...pe yg aku wat sepanjang mgg2 ni..mgg2 sudah..erm..nk tulis bnyak 2...aku kagum tol ngan otak2 para blogger nih..ader je nk tulis...yang aku dapat simpulkan...diorang ni x der kije..ataupon..dah mmg kije diorang..mcm blogger terkenal negara..Raja petra..hehhe..melalut la pulak...hehehe..erm..2,3 hari ni...aku semacam jatuh cinte lapulak..jth cinte ngan mesir...rindu sesangat..ms kat sn..bukan main ghairah nk blik mesia..ni da kat mesia x sabar2 lak nk g jenguk mesir..2 lah manusia...erm..dak2 mesir ni lah msnyer cuti blik mesia..dan aku pon x ketinggalan tuk mengirim barang2 dari sn...pastinya aku tertunggu2 barang itu tiba...Mgg ni x la g memana..just jlan2 cni2 je..nk g jln jejauh ujung bulan..kn jimat..then aku kn bersiap2 tuk pindah umah lak 2..alhamdulilah..dapat umah baru lagi...kali ni..nk cari umah teres la pulak..tgk keadaan mak butung da mcam x larat pulak..kesian beb..doa2lah dipermudahkan... cari umah kat tepi2 sungai camni sempoi
gak kan...:-"



No comments: