Monday, March 19, 2007

hye..

salamekom..hm..akhirnye aku berjaya gak wat satu blog yg memaparkan kisah hidup yg best dan x best...alakullihal..aku mmg teruja nak wat blog sendirik..da 3x aku wat x jd2..takder cekgu nak berguru(padahal ni pon x berguru)ehhehe..wat2 tau jerk..internet ni..klu pandai serv..godeh2 jadi nyer..bkn mcm kitab yg kiter bc 2..ha..yg 2 kn berguru ler...heehhe..nak tau x?kuliah da setat..pergh..aku da mcm ketagih g kuliah..kelmarin miss 1 kuliah rs mcm nyesal..tapi aku ader sbb..bazar johor..hhehe..ala..sesekali sapot memember..ape salahnyer..ukhuwah 2...memeber aku ramai yang niaga..besh tol aku tgk..diorang ajak gak aku niaga..tapi..hm..kat malaysia aku da penat2..kat cni nak rilek ar..just look bdk2 ni niaga...hahaha...selama aku kat bumi mesir nih...aku nak kumpul sebanyak2 pengalaman...dan ilmu....hm..mlm td aku tak tenang tol..hm..mcm ader something..pk2 x jumpe gak puncenyer..last2 main internet..donlod lagu2..dah bosan tido ler..ni jap lagi kul 9 ader kuliah..chow dl ler..k enjoy your journey..babas...wasalamekom..

No comments: