Tuesday, January 29, 2008

semalam masih segar..

bismilahirrahmanirrahim...selawat dan salam keatas junjungan nabi muhammad saw..kesempatan kedua dpt ku titipkan keatas blog nih...nk citer aper ek?hm..ist ly..syukur sangat,kerana ku masih dpt menjejakkan kaki dibumi anbiya yg penuh dgn pancaroba..walaupon bkn kehendak aku,tp aku pasti ader seswatu hikmah aku yg lom sempat dititipkan lagi dibumi anbiya ini..hanya ini rahsia antara aku dan penciptaKU aku kembali kesini..terasa kaku kaki ku tatkala menjejak dibumi ini,tatkala aku terpaksa meninggalkan isteri dan kelurga tercinta.Namun itu bukan alasan aku untuk meneruskan perjuangan dibumi anbiya ini..perjuangan tetap perjuangan.exam yg telah hampir sebulan berlalu membuatkan aku terpikir nak buat ape pas ni...hm..x tau lah nk wat pe...tp nasib baik ader laptop nih..wat la mengubat lara..hm..dah lm x nulis camni la..lagi la musim sejuk2 gini...nk kuar terasa berat giler kaki nk melangkah dek kerna kesejukan melampau..kat umah pon bkn ader dak sme lik kaherah..Yaallah..kau tabahkan lah hati hamba mu ini tuk meneruskan perjuangan di bumi mu ini....berilah kekuatan...amin..k lah jmpe lg..wsalm.

No comments: